zondag 23 februari 2014

Dag 2

En omdat ze om 2u hier niet stonden hebben we nu, om 3u zelf maar geprikt. Suiker was 61 EN ik voelde het. Dus ff snoepen en een beetje cola en hopen dat ze om 5u wel komen.

Update
G'morge, IK DACHT deze morgen dat mijn suiker in orde was tot de verpleegster kwam. Ze prikte en weer maar 58. Vond het alleen raar dat ik het niet zo voelde als anders. Maar daarna toen ik recht stond om aan tafel te gaan zitten kwam den daver ineens op. Momenteel begint het beter te gaan. Gewoon eventjes rustig aan :-) En zo meteen als hij beter is gaan we ons aankleden.

Update 
Propere "kleertjes" voor de port EN ze hadden Cavilon spray!





Update 
En ja hoor, we verdwijnen weer op de kamer ;-)






Update
Oké ik snap er echt NIETS meer van. In de ochtend ben ik maar enkele stappen van en hypo verwijderd en nu staat mijn suiker op 300! Ik heb tegen de verpleegster gezegd dat ik enkele chipjes heb gegeten maar dat kan absoluut niet zo een grote invloed hebben zegt ze. Ze gaat het toch maar even doorgeven aan de dokter. Stel je voor dat ze nog insuline gaan moeten inspuiten bij iemand met insulinomen :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten