dinsdag 25 februari 2014

Dag 4

Pff... te snel geroepen? Lig hier te bibberen tot en met. Suiker van 57. Zullen maar wat eten.

Update
Nu zijn we wakker geworden met een suiker van 250 - 198 (2 keer geprikt). Snap er niets meer van :-(

Update
De dokter van de afdeling is net langsgeweest. En ze weet dat ik het gisteren "uitgehangen" heb :p De verpleegster was alles aan het vertellen en juist voor mijn deur. Ik heb goei oren ze :-)

DUS de vergadering was gisteren pas om 21u afgelopen als ik het goed begrepen heb. Ze hebben besloten om toch maar die spuitjes op te starten maar een lagere dosis. Ik heb de prof nog niet gezien maar zal dit spuitje alvast laten zetten. De Sando zou dus mijn insuline verlagen. Hij zou vandaag zo snel mogelijk langskomen.
 


Update
9u15 : De eerste spuit zit erin en mijn suiker was op dat moment 179. Ik voel me momenteel nog steeds goed en enkel mijn arm doet zeer! Zijn toch venijnige spuitjes se.

Update 
Nog geen prof gezien maar een assistente van hem. Ben er niet veel wijzer van geworden. Ze willen me hier houden uit vrees voor "hypoglycemie" ofzoiets. Snap dat uiteraard wel maar pff. Ik mag morgen, in afwachting van de bloedtest, heel misschien naar huis. Maar ik zal er maar niet te hard op hopen. 

Update
En weer niemand gezien met een (goede) uitleg. We kunnen het ziekenhuis zomaar verlaten, tegen medisch advies in, maar de verpleegster raad me aan dit niet te doen. MAAR zij heeft morgen de vroege en gaat haar best doen iemand hier te krijgen. Mijn suiker is momenteel 298 dus zo meteen gaan we slapen  :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten