donderdag 20 februari 2014

Gekke suiker!

Ik prik me nu terug eventjes elke ochtend. Maandag stond hij op 87 en dan hebben we ook even met de prof gebeld. En ik was ontzettend blij dat hij dinsdag terug op 110 stond. Woensdag was hij 101 en vandaag 95. Toeval dat hij elke dag weer lager staat? En ik weet nog dat ik gisteren voor ik ben gaan slapen een koek gesnoept heb ;-) Nog maar eventjes afwachten en anders morgen nog eens bellen naar de prof.

WIJ denken dat de spuit van vorige week toch "mislukt" is en dat ik misschien mijn eigen suiker al aan het regelen ben. De Afinitor zou bij mij ook de bedoeling hebben om mijn suiker te regelen maar in het begin werkte deze niet snel genoeg. Maar nu zijn we al bijna een jaar verder. Dus wie weet.

Tgoh, ik denk dat we met NET maar kunnen blijven denken en raden en dat we het uiteindelijk nooit zullen weten :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten