maandag 24 februari 2014

Dag 3

En hier zijn we weer ^_^ Wat een prachtige ochtend hier, zo een zon seg! Deze nacht om 2u was (gelukkig) mijn suiker gezakt tot 122. En om 5u stond hij op 76. Normaal is dit goed hoor maar ik denk dat ze het hier niet willen wagen en dan moest ik maar even een koekje eten. Deze morgen stond hij weer op 61. Volgens mij is dat geen toeval dat hij telkens daar in de buurt zit.

De verpleegsters hebben gisterenavond toch de dokter maar niet gebeld omdat deze waarschijnlijk ging voorstellen om insuline in te spuiten. En ja in mijn geval :-) Volgens mij is dit ook maar een dokter van wacht en zal niet volledig op de hoogte zijn. Maar ik had dit eigenlijk ook niet toegelaten hoor. Je ziet wel hoe sterk hij kan dalen in ene keer.

Straks mag ik de kamer even niet verlaten want tussen 14u en 18u komt de dokter langs. En die wil ik natuurlijk niet mislopen.


Update
We mogen niet van de kamer voor de dokter, dus schol René en Arlette !


Update
Momenteel weten we nog niets meer. Nog steeds geen dokter of professor gezien. Maar zodra ik iets weet plaats ik het hier.

Mijn buurvrouw is ondertussen naar huis vertrokken. De verpleegster zei net dat er al iemand klaar staat voor dit bedje. En haar frank viel ineens dat dat een man is en ik een vrouw :-) Dus ja terug bellen en het in orde brengen.


Update
Raar maar zeker niet onverwacht. We hebben hier zonet voor de eerste keer van onze tak gemaakt. Maar ik heb de verpleegster wel op voorhand gewaarschuwd ^_^

Ik heb ondertussen nog steeds niemand gezien. Geen prof en geen dokter die van mijn situatie af weet. Aan een dokter van de afdeling of een dokter van wacht heb ik persoonlijk niets. Ik vroeg dus aan de verpleegster hoe het nu eigenlijk zat en wat ze met mij van plan waren. Ze nam een kijkje in de computer en ze zag (plots) dat ik een Sandostatine spuit moet krijgen. Maar er staat ook bij dat ik daar vorige keer slecht op reageerde. Dus dat vond ze zelf ook al vreemd. Ik heb toen heel duidelijk gezegd dat ik die spuit weiger en dat ik eerst een uitleg wil krijgen. Momenteel ben ik stabiel zonder spuit, dus waarom bijspuiten?

Van die speciale bloedafname waar sprake van was stond er nog steeds niets van in de computer. Wat ze morgen al kunnen doen moeten ze in mijn ogen niet uitstellen. Dus hopelijk staat er hier morgen(vroeg) iemand met een uitleg of bibi gaat naar huis 
^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten