woensdag 26 februari 2014

Dag 5

G'morge, Deze nacht was mijn suiker als volgt : 2u 140, 5u 91 en om 8u 55. Sommige zullen zeggen oei zo laag, maar ik heb deze nacht niets moeten eten om mijn suiker in de nacht al omhoog te krijgen. Dus de spuitjes beginnen langzaam hun ding te doen in mijn ogen :-) En hopelijk zien we vandaag iemand!

Update
De dokter van de afdeling stond hier net : "Vind u het erg dat u tot morgen moet blijven?". De kans is dus heel groot dat ik vandaag de prof weer niet zal zien omdat hij consultaties heeft. Maar ik weet dat hij donderdag ook consultaties heeft (blauwe pijl). Dus ja ik vind het erg dat ik hier moet blijven.

Maar ben er al wel veel wijzer uit geworden ondertussen. Deze dokter had ook een schema bij van hoe alles precies werkt ivm insuline/pancreas. Verder gaan ze mijn waarschijnlijk volgende week donderdag al laten terugkomen (als ik dan al weg ben hier). Verder vond ze mijn voorstel om de spuitjes later te geven nog niet zo slecht. Ipv 8u/14u/20u naar 10u/16u/22u. Het zijn en blijven kort werkende spuitjes en ik moet gewoon de nacht door geraken. Nu de teentjes weer (zelf) verzorgen :-)


Schema het groene kriebeltje is de tumor en het roze de Sandostatine.
 

Update
Na lang klagen en zagen mag ik naar huis !

Update
Mijn "eerste" thuis spuitje ging er heel vlot in, zelfs zonder bibberen! Mijn suiker was om 18u30 175 en om 20u30 165. We gaan nu proberen tot 22u wakker te blijven en dan gaan we nog even iets eten. Mijn wekker staat alvast om 2u, 5u en 8u voor de controle prikken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten