zaterdag 22 februari 2014

Dag 1

G'morge, we zijn wakker geworden met een suiker van 58. Voelde me echt niet goed en heb mezelf maar geprikt. Dan kon ik beginnen aan mijn ontbijt. We hebben echt niet goed geslapen. Maar straks brengen ze seuzekes van thuis mee. Zal al veel helpen ^_^

Update
Om 10u was mijn suiker 138 en zonet 121. En nu gaan we eten. Witloofsoep en dan biefstuk met puree en een stukje cake!  :-)

Update
Mercikes Manu! Ik had je niet gezien met al dat bezoek hier van die andere mevrouw. En je was al weg tegen dat ik de kamer uit was. Is me toch wat te druk hier ;-)




Update

En op dag 1 gaan we uiteraard snoepen :-) Ik ben helemaal niet ziek dus ga me niet opsluiten op mijn kamer. 



Update

En mijn suiker blijft (zoals verwacht) stabiel in de loop van de dag. Momenteel staat hij op 162 en moet eigenlijk nog eten. Maar thuis was het eigenlijk ook zo de afgelopen week. Bij het wakker worden stond hij laag en de rest van de dag mooi stabiel.


Update

Een leuke verrassing laat op de avond. Plots stond dokter Sofie hier op de kamer. De dokter die me gaat helpen tijdens mijn PRRT behandeling. Ik schrok best dat ze hier op een zaterdag stond. En morgen komt ze weer langs. Het zou KUNNEN dat ze gaan overschakelen naar een lichtere dosis van de kort werkende spuitjes of ze gewoon stoppen. Maar dan kan het zijn dat ik in de nacht even mijn wekker moet zetten. Ze gaan het nog even in de gaten houden en het is vooral de bespreking van maandag afwachten :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten