dinsdag 1 oktober 2013

Tandjes & scan

Het zal vandaag weer een lange dag worden. Om 14u30 moeten we in Leuven zijn voor mijn tanden. Dan gaan ze kijken wat er moet gebeuren en hopelijk volgt er snel een afspraak om het op te lossen. En om 17u20 gaan ze een scan nemen van mijn longen (ivm die hoest). Het resultaat zal ik morgen pas weten want dan moet ik naar de dokter bellen. Dus even geduld.

Update
En we ploffen hier eindelijk neer in ons zeteltje ! En dat doet echt deugd. Zo een dag is toch zwaar hoor. We waren ruim op tijd bij de tandarts-afdeling. Ze waren vriendelijk tot ze begonnen te porren, voelen, duwen, tokkelen, wringen, bevriezen, ... Dan waren het mijn vrienden niet meer. MAAR ! Het beste nieuws is dat we onder narcose mogen gaan om alles in één keer op te lossen. 13 december is het zo ver.

De scan zelf heeft maar een 5 min geduurd. Begon enkel vervelend te worden met mijn armen naar boven. Mijn spieren deden zeer en ik begon te trillen. Dan kun je niet stil blijven liggen hé. Morgen weet ik de resultaten van de scan. Ik denk dat ik rond 14u maar eens naar de dokter ga bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten