donderdag 24 oktober 2013

Leuven consult

Straks gaan we weer naar Leuven en heb er totaal geen zin in. Ik weet niet goed wat ik er moet gaan doen want er is niets speciaals aan de hand. Dus waarschijnlijk gewoon praten, bloed prikken en langs de apotheek. Nu ga ik eerst met het "puppy'tje" wandelen als ik hem wakker krijg.

Update
Wat een &#@% dag ! De rit naar Leuven ging lekker vlot en daar was ik al blij voor. Maar dat was ook alles. Dan zit je in de wachtzaal tussen allemaal klagende en zuchtende mensen. Ben je flink op tijd en moet je toch nog anderhalfuur wachten.

Bij de dokter zelf hebben we eigenlijk niets nieuws besproken. Al mijn gekke klachten en bijwerkingen komen dus toch van de afinitor (chemo) en niet van mijn spuit. Verder heb ik een voorschrift gekregen voor mijn griepvaccin dus dat kunnen we ook in orde brengen.

Daarna bij de verpleegster om bloed te prikken en daar begonnen ze weer moeilijk te doen ze! Ik had het eigenlijk nog niet door maar ineens zag ik dat het dezelfde verpleegster was die mij de allereerste keer zoveel zeer had gedaan. "mekker mekker we mogen niet in de port prikken. We gaan toch eens kijken". Maar ik stond nu op mijn strepen en er werd niet naar mijn armen gekeken. In de port prikken of geen bloed.

En dan de "leuke" rit naar huis. Pff 2u onderweg geweest ! Snelweg zat vast, de singel zat vast, daar werken, hier werken, ... Nu plof ik in mijn zetel met een appelbol en schet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten