zaterdag 5 oktober 2013

Help!

Ik heb jullie hulp nodig ! Ik heb een tijdje terug NET & MEN kanker opgegeven als mijn goede doel voor Music For Life. Ik heb zonet volgende mail teruggekregen :

Beste Kristina,

Je hebt NET & MEN Kanker geregistreerd als goede doel voor Music For Life 2013. Goed nieuws, want je goede doel is door Koning Boudewijnstichting goedgekeurd.

Je kan nu nadenken over de Music For Life actie die je gaat
organiseren voor de Warmste Week van 17 tot 24 december. Je actie is een fundraiser om geld in te zamelen voor jouw goede doel en heeft geen commerciƫle inslag en mag geen onderwerp zijn van koppelverkoop.

Veel succes,
Studio Brussel


En nu weet ik eigenlijk totaal niet wat te doen. Zijn er hier misschien mensen met goede ideeƫn? Of die hieraan mee willen doen? Want ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat ze tussen al die inzendingen mijn goede doel gingen kiezen.

Dus help?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten