woensdag 28 mei 2014

28-05-2014

Wij zijn net terug thuis na PRRT nummer 2, dus we zitten in de helft van onze behandeling! Het ging veel beter dan de eerste keer. Veel minder stress en alles ging vanzelf. Zo blij dat ze niet aan het prutsen zijn geweest voor een 2de lijn.

Scan ging ook veel sneller. Ze hebben deze kunnen inkorten naar 8 en 16min ipv tweemaal 24min. Was dus ook positief nieuws! Alleen moet ik me nu 2 weken aan de leefregels houden ipv 1 week omdat ik maar nipt onder de grens zat. Maar wij wagen het niet en die 2 weken was al standaard voor ons.

Binnen 4 weken moet ik op consult komen bij professor Van Cutsem op DIO en een weekje voor PRRT nr 3 gaan ze een scan nemen om te vergelijken. Hopelijk zien ze dan al iets nu even rusten en wat bekomen.


We zijn enkele weken terug toch opnieuw moeten beginnen met de Sandostatine spuitjes. Waarschijnlijk zorgt de behandeling ervoor dat de aanmaak van insuline tijdelijk minder is. Omdat de tumors zogezegd "aangevallen" worden. Ze hadden niet meteen een duidelijk uitleg klaar voor me, maar ik heb gisteren weer ontzettend vaak moeten horen dat ik een "speciaal geval" was :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten