donderdag 1 mei 2014

01-05-2014

Enkele weken terug begon mijn suiker plots te stijgen. Met momenten werd ik wakker met een suiker van 155 en dit dan nuchter. Ik voelde me ook steeds slecht/misselijk. De professor zei me de eerste keer me geen zorgen te maken. Maar ik begon me echt verschrikkelijk te voelen en dan zijn we vroeger naar Leuven mogen komen.

24 april mocht ik op consultatie komen in Leuven. We hebben alles besproken en we hebben besloten om de spuitjes Sandostatine die ik 3 maal per dag plaatste stop te zetten. Dan moesten we het even aankijken en duimen dat de suiker stabiel bleef.

Vandaag is dat exact een week geleden beslist en gebeurd :-) En mijn suiker is tot hier toe nog steeds stabiel! Ben echt ontzettend blij. Slechts na 1 behandeling van de PRRT heb ik dit resultaat al! Laat ons duimen dat de overige behandelingen nog een beter effect hebben :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten