woensdag 29 januari 2014

Tijdje geleden

Nu is het toch een tijdje geleden dat we naar Leuven moesten voor een consult. We mochten deze keer december overslaan, dus is het al van november geleden. En morgen is het zover! Dan moet ik nog eens naar Leuven en meteen voor een scan. Mijn vorige scan is van augustus geleden en toen was alles stabiel. Ik maak me er niet (bewust) druk in maar ik voel het toch kriebelen. Ben zo benieuwd wat het deze keer gaat zijn.

Heb ook een heleboel vragen voor de professor. Hoe ze het nu eigenlijk verder zien want de diagnose NET is nu bijna exact een jaar geleden vastgesteld. En eerlijk gezegd weten we het niet. Mocht het deze keer weer stabiel zijn is dat goed maar toch. Dan ga ik toch eens bespreken of een "agressievere" behandeling niet beter is. Je hebt natuurlijk liever dat er 1 tumor een halve mm krimpt. Moet je echt wachten tot het erger word? Of ga je nu in actie schieten nu mijn lichaam nog fit is en het nog aan kan?

Morgen zal het (hopelijk) een serieuze update worden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten