woensdag 8 januari 2014

Tattoo NET

Een beetje inspiratie opgedaan voor mijn tattoo die ik (hopelijk binnenkort) bij Desperado Tattoo ga laten plaatsen. Een woordje uitleg zal wel passen.

Een tattoo is niet zomaar iets en ik wil de mijne dus ook een betekenis geven. Na lang nadenken zullen het volgende elementen worden. De roos zal staan voor de ziekte die ik aan het overwinnen ben, namelijk de NET.

De eerste vlinder staat voor "liefde". De periode die ik nu mee maak en die al voorbij is was een serieuze test voor mijn relatie. Het was een giga bewijs dat Mick mij echt super graag ziet. Dus dat mag zeker niet ontbreken. De 2de vlinder staat voor "familie". Niemand moet zich iets wijsmaken maar deze slaat vooral op de mensen die me NAUW bijstonden.

Verder nog enkele symbolen. Rechtsonder zie je 2 symbolen staan. De eerste zal voor mijn huisdieren zijn omdat die heel veel voor me betekenen. Zeker nadat ik terug thuis was na het ziekenhuis. Zou ze niet meer kunnen missen. En het andere is een symbool voor de moeder-dochter relatie. Die moet er zeker bij want ons mama kan ik niet meer missen hierin. Deze symbooltjes wil ik laten verwerken in medaillons onder de roos.

En dit alles zal ik laten plaatsen aan de binnenkant van mijn rechter onderarm.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten