zaterdag 14 december 2013

De dag nadien

Pff... Ik ben echt een wrak. ALLES doet zeer, volgens mij hebben ze mij gesmeten van bed tot bed ipv zachtjes verlegd. Waar ik eerder zeer had doet nu alles terug zeer (mijn zij, rug, buik).

Ze hebben toch 3 tanden moeten trekken ivm infectiegevaar omdat ik chemo inneem. Ze waren te ver beschadigd en zou problemen geven nadien. Maar ben heel de nacht misselijk geweest van bloed in te slikken. Heb nu precies een kei zwaar keelontsteking. Kon deze nacht amper een pijnstiller inpakken. Zit vol slijmen en heb amper een stem.

Voorzichtig zijn ze ook niet te werk gegaan ze. Mijne mond zit vol wonden en doet echt zeer. En dan bedoel ik meer vooraan aan mijn lippen dan waar ze tanden hebben getrokken. Ook mijn mondhoeken zijn serieus kapot.

Heeft ook redelijk lang geduurd. Voor de operatie was mijn suiker 86 en na de operatie 55 en ze kregen hem niet goed. Vandaar dat het ontwaken zelf ook niet zo fijn was. Maag draaide serieus. Maar tegen dat ik naar huis mocht stond hij al terug op 100. Deze morgen geen problemen, hij is terug stabiel.

Maar ik was super happy dat mijn ventje er voor mij was en is. Word super goed verzorgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten