donderdag 26 september 2013

Eens iets anders : de spoed

Kruipen we gisteren lekker vroeg in ons bedje om goed te kunnen slapen, wat zegt mijn lichaam? "Ik denk het niet!" Om 1u nog naar de spoed kunnen gaan met helse pijn waar ze een fijne spuit in mijn rug hebben gezet op de pijnlijkste plek die ze konden vinden. Resultaat : heb ietsjes kunnen slapen daarna. Nu even rustig aan doen en straks naar Leuven vertrekken.

"Diagnose" : We vermoeden een spier waar iets mee gebeurd is door het hevige hoesten. Want de spuit werkte echt wel heel goed. Ik ga het er straks toch eens over hebben want leuk is het niet.

Update
Mensjes ik ben doodop ! Het was een super vermoeiende zware drukke dag. Maar kort gezegd alles is goed en in orde. Morgen zal ik een uitgebreide update plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten